Van Nusa Lembongan naar Bali terug en weer naar huis.

15 oktober 2017 - Bali, Indonesië

De laatste dag op Nusa Lembongan lekker rustig aangedaan.  Rond half 12 worden we opgehaald om met de boot terug naar Bali te gaan.

We zijn ruim op tijd, de boot gaat pas weg om half 1. Iedereen plant z'n spullen op het strand en de jongens van de boot tillen alles over het strand de boot in.  We zitten tegenover een gezellig stel uit Sluis die bezig zijn aan een wereldreis. Zooooo jaloers!!!  Leuk om wat verhalen uit te wisselen en voor we het weten zijn we weer in Bali.  Met het busje naar Sanur naar ons eerste hotelletje. We krijgen nu een wat luxere kamer , wel wat kleiner dan de vorige keer maar verder prachtig.

We lopen eerst naar het strand om wat te gaan eten en duiken daarna het zwembad in. Het water is volgens mij gewoon 30 graden, beetje te warm eigenlijk.

De volgende dag de zooi zo goed mogenlijk ingepakt, om 12 uur moeten we de kamer uit want het is alweer verhuurt. We kunnen rond 3 uur nog wel douchen enzo en om 4 uur staat de taxi voor de deur.

Op het vliegveld is het even zoeken bij de gate, verkeerde vluchten staan op de info borden, bij de infobalie weten ze van niks. Weer terug en ineens staat wel de goede vlucht erop..... de vlucht naar Kuala Lumpur gaat redelijk snel, 2,5 uur.  Een uurtje de tijd om over te stappen op de vlucht naar Amsterdam. Er zijn wat problemen met het overladen van de bagage, en dat blijkt dus wel op schiphol, want van al diegene die moesten overstappen zijn de koffers er niet, inclusief die van ons.  In de rij om gegevens op te geven en 1,5 uur later zijn we daar klaar.  Eerst koffie en daarna naar huis met de trein.

1 voordeel van geen koffers:je hoeft niet te sjouwen en geen was en strijk dit weekend!  Ha ha , had ik gedacht dus want zondagochten half 8 werden we uit bed gebeld. De koffermeneer stond voor de deur!  Met de koffers!  Goed en snel geregeld van de KLM, trouwens een topmaatschappij om mee te vliegen.

Vandaag nog even genoten van de laatste dag vakantie, we hebben een geweldige reis gehad, veel gezien , en ook wel een hele relaxte vakantie gehad. Het was heet, soms wel boven de 35 graden, zweetweer, soms ook wel een druppel regen, maar vooral was het weer geweldig!

Bedankt voor de reakties, leuk om te lezen , en de laatste foto's komen eraan.

1. Edwina:
    15 oktober 2017
    Bedankt voor jullie mooie en leuke verhalen. Fijn dat jullie weer thuis zijn. We spreken elkaar gauw weer. Groetjes Edwina Xx
  2. Alie:
    15 oktober 2017
    Welkom thuis mooie reis maar je moet wel een keer tevreden zijn gr van ons xxxx
  3. Jan en Christien:
    15 oktober 2017
    Het valt toch altijd een beetje tegen als het einde er weer is! Gelukkig zijn wij pas op de helft. Geniet van jullie terugkomst en bedankt dat we mochten meelezen, Jan en Christien
    P.S. Volgende reis al in gedachten?
  4. Inge Stigter:
    15 oktober 2017
    Nee, wel wat ideetjes maar nog niks concreets. Jullie nog een mooie tijd in Indias en Nepal !
  5. Connie:
    15 oktober 2017
    Hey wat jammer, dit was toch echt het laatste verhaal....:-( Jullie hebben heerlijk genoten, dat is zeker, nu op naar de volgende vakantie, kan vast niet heel lang duren, hihi. Zal tegen Dirk zeggen dat de KLM een topmaatschappij is:-) X
  6. Ans:
    15 oktober 2017
    Fijn dat alles goed is afgelopen en dat jullie weer heelhuids thuis zijn aangekomen. .nog even genieten van alle prachtige foto's en dan op naar het plannen van jullie volgende reis
  7. Annie:
    16 oktober 2017
    Annie: 16 oktober 2017
    wat is die vakantie weer gauw omgegaan, maar voor ons geen rustige vakantie hoor wat jullie allemaal gezien en gedaan hebben heb je een week thuis nodig om weer bij te komen, maar zo te lezen en zien een hele mooie vakantie weer geweest en nu toch nog wassen en strijken dat is vervelender, lieve groetjes van ons.
  8. Ilona:
    16 oktober 2017
    Wat een mooie verhalen en foto's
    welkom weer thuis
  9. Arikus en Hanny:
    17 oktober 2017
    Dit was nog even de kers op de appelmoes. Weer een heerlijk verhaal en prachtige foto's. Welkom thuis en nu weer aan de slagroom, hihi. Op naar de volgende reis! Groetjes Driekoningen en Kwep
  10. Arikus en Hanny:
    17 oktober 2017
    Die woordvoorspeller, grrrr. Driek en Kwep natuurlijk.