Hans en  Inge travelblog

Reisverhalen:
Foto’s:
529

Over ons

2017:  dit jaar gaat onze grote reis weer richting Azie, toch wel heel erg favoriet bij ons.  We vliegen naar Singapore op 21 september en blijven hier 3 nachten. Dan vliegen we op 25 september s'avonds door naar Bali waar we tot 2 oktober blijven , om dan op 3 oktober in Lombok op de boot te stappen om 4 nachten door te brengen op mooie tropische eilandjes, op weg naar Komodo island. Weer terug op Lombok hebben we nog tot 13 oktober voor we via Kuala Lumpur weer naar huis vliegen waar we op zaterdagochtend 14 oktober vroeg weer aankomen.

2015: Onze volgende reis gaat dit keer naar Myanmar. Voor velen nog redelijk onbekend, hoewel het toerisme daar sinds een aantal jaar aardig op gang komt!

Hotels en de route staan vast, vervoer gaan we terplekke regelen. Bus, trein , vliegtuig, we zien het wel.

De laatste dagen gaan we doorbrengen in het heerlijke Thailand, toch wel een grote favoriet van ons. We gaan naar Koh Phi Phi, een redelijk druk en toeristisch eiland maar ook een deel van Thailand waar je prachtige natuur hebt en mooie boot en snorkeltrips kunt maken, dus heerlijk relaxen. De laatste nacht in Bangkok in ons favoriete hotelletje voordat we op de 24e oktober met China Airlines weer naar huis vliegen.

Leuk als je onze verslagen volgt en reacties vinden we ook altijd erg leuk!

Bezochte landen

Wij hebben 32 landen (13%) bezocht:

België, Cambodja, Cuba, Cyprus, Duitsland, Egypte, Filipijnen, Frankrijk, Gambia, Griekenland, Hongarije, India, Indonesië, Italië, Laos, Luxemburg, Maleisië, Marokko, Mexico, Myanmar, Nederland, Oostenrijk, Singapore, Spanje, Thailand, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Vietnam, Zwitserland.