Koh phi phi......

18 oktober 2015 - Koh Phi Phi, Thailand

Vanmorgen op tijd eruit en in het straatje verderop gaan ontbijten. Gebakken eitje,spek,ham,  vers fruit,jus,yoghurt met fruit en koffie en thee. Daarna nog rond gekeken in Ao nang en lekker bij het strand gezeten. Om 12 uur werden we opgehaald en naar de pier van de ferry gebracht, zo'n klein uurtje rijden. De boot vertrekt om half 2 en zit nu al aardig vol en het is nog geen eens hoogseizoen. Het is weer erg heet vandaag en bovenop de boot zitten is niet uit te houden. Om half 4 komen we aan op phi phi. Een gloednieuwe pier. We moeten 20 bath entree betalen als belasting. Er staat van bijna elk hotel een bagagekar dus spullen er in en ongeveer 15 min.lopen naar de andere kant van het eiland. We hebben een bungalow geboekt bij PP Viewpoint resort maar die ligt wel erg hoog tegen de berg aan. We gaan eerst maar verhuizen. We moeten 300 bath per nacht meer betalen en zitten nu op de 2e rij, vlak naast het zwembad. Het is een infinity pool, je kijkt zo over de rand naar de zee, het lijkt bijna of hij zo erin over loopt. We kijken ook over het strand, echt prachtig. We duiken gelijk het zwembad in en eerst een drankje, hebben we wel verdiend !

1. Ingrid en Peter:
    19 oktober 2015
    lekker genieten dus, de laatste dagen.
  2. Arikus en Hanny:
    19 oktober 2015
    Hoi luitjes. De laatste week is aangebroken, week van lekker genieten, en weer een mooie reis deze keer. De verhalen horen wij t.z.t., en vooral tips die we wel gebruiken kunnen natuurlijk. Maar voor nu, GENIETSE!!!

Groetjes wij